Planerar-Babba

God dag gott folk!

Gårdagen:
- 9.15 Sinnes jobbig träning med Lillevän
- Plugg & lunch @ Tea Pot
- 13-18 Jobb
- Lagade oxfilé m. potatisgratäng (MUMS)
- Resolution all night long.

...Så idag är jag helt slut och tog därför kompensationsledigt ;). Dock inte så mycket till ledighet, skall plugga Aerobic hela dagen! Måste skaffa mig en riktig aerobicskiva med dock. Vad fasen kan en sån kosta?!

Veckan!
Idag: Aerobic-plugg + Boxercise m. Lillevän ikväll
Ons: Frisörtid (YÄY!!) + ut & äta med mamma på kvällen
Tors: Kommitté-möte + va med Alec
Fre: STOCKHOLM!!



Förövrigt saknar jag sommrens goda stunder <3

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! NU ÄVEN EN MAGISK MUGG! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-27 @ 21:14:20
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppsan hur mycket pigment har du i kroppen människa? Haha, lite avundsjuk blev man där :)

2009-01-30 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0