Ons-tors

God afton!

Gårdagen bjöd på CORE-träningspass med Emma, det tog kål på mig!
Resten av kvällen tillbringade jag med Sanna & John. Vi lekte med ansiktsmasker och såg allmänt dumma ut ^^. Roligast var John, som fick på sig en America Psyko-mask, haha vaddå look-a-likes?! xD




Halelujja-Torsdag!




Över till dagens händelser:
-Tränat med Lillevän :)
-Varit i skolan
-Radellis höll föredrag om FN-rollspel
-Student paniken växer sig äckligt stor.

Dagens höjdpunkt:

Gaz's bekännelser om att han RAKAR sig över HELA KROPPEN (!). Snacka om heltidsarbete! Ben, mage, bröst, armhåla, nacke, rumpa - You name it!
-Lätt dagens bästa! xD


Idag firar jag förövrigt 7 månader med J <3.


Imorgon bär det av till Malmö med Sanna! Destination: Swedenmodels, samt fika och spana efter balklänning (balklännings-panik, IGEN!!! Kill me? Japp!)









Tack & Hej! /B.

Kommentarer
Postat av: gazzi

ameh för i helvete babba! var du tvungen att offentliggöra det eller hahah? :P iaf, jag håller mig "clean", plus att det lite smått mysigt utan hår (A) hahaha. kanske lite avis för att mina ben är mer rakade än dina eller?:D haha

2009-01-22 @ 17:28:41
URL: http://gazgaz.blogg.se/
Postat av: JOanna

på fredag? om vårt PA :) <3

2009-01-22 @ 18:37:14
URL: http://joannis.blogg.se/
Postat av: Arandur

Härlig blogg, ger min lite inspiration :)

Jag börja följa din blogg, vad sägs om att följa min samtidigt?

2009-01-24 @ 15:02:40
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0