Torsdags kul

God kväll!

Idag har jag jobbat. Efter jobbet mötte jag upp Fantastic 4 :D

...sen var vi på bio och såg ICE AGE 3 :D, hahahah BÄSTA på länge!!!!
Hahha, jag finner inga ord. Hur kan man göra något så kul?! HUMOR!

Förövrigt hände det sjukaste i natt. Jag vaknade av ett jobbigt ljud, som kom närmare och närmare... Till slut var det så nära att jag inte kunde sova, så jag öppnar motvilligt upp ögonen. Vad ser jag om inte en äcklig jävla fågel vandrandes runt bredvid sängen?! Jag får panik och börjar skrika, vilket gav fågeln panik som i sin tur börjar flaxa rundor i lägenheten och hittar inte ut (själv låg jag med huvudet under täcket skräckslagen över att bli bortrövad av en fågel xD) - SÅ SJUKT!!!

Imorgon:
Segla katamaran och stranden 8-)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0