Gött o leva

Fyfan vad allt är bra nu, kunde inte varit bättre!

Igår hade jag en sjukt härlig kväll, som startades hos Hampus Holmers student. Det bjöds på massor av god mat och dryck, samt en utomordentligt god daimtårta, jag trivdes. 

Plötsligt försvann Hampus mobiltelefon(!) och kort därefter försvann även Hampus själv, haha. Men kvar blev vi och partade vidare i hans vardagsrum :D - Werner, Anna, Rikard, John, lillevän, Ville, Markis och Skoogh! Någon gång vid elva skulle den sista bussen gå, så då fick vi skynda oss iväg till den. Väl där stötte vi på hela gänget från Mie's förfest, naaajs. Sen våldgästade vi Helle xD. 

Vi tågade från rese till söder med ramsan: Vilka ska till Helle nuuu? -ALLA, ALLA!, Vilka ska till Helle nu? - Ja, ALLA ALLIHOOOOP! Dock stötte vi på väktaren :/..

Kvällen avslutades på Banken, som också var toppen. FAN VAD ALLT ÄR BRA!

Nu har jag precis varit och handlat med Lillevän & Joanna inför morgondagen. Då ska vi få fint hår & smink av Emilia och Emelie som kommer hit och gör oss fina inför balen och John ska laga lunch åt oss. Kommer bli hur mysigt som helst, perfekt förmingel!

DOCK behöver jag en assistent som kan lägga upp alla mängder med bilder jag har xD

/B.

Kommentarer
Postat av: Helle

härlig bild :)

2009-06-07 @ 10:38:18
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0