Lägenhet i storstaden

God afton!

Till att börja med: dumma vaccin. Jag har blivit sjuk IGEN! Feber + hosta + ont i armen :(. Fick sjukledigt imorgon från jobbet, skönt med vila...

Annars har jag & John börjat titta på lägenheter i Stockholm, eftersom vi planerar att flytta dit till hösten :). Vi hittade galet fina bostadsrätter, som t.ex. denna:
Och dessutom jättebra planlösning:

Dock hade jag önskat större kök, det är ju där jag håller hus ;) haha, skämt å sido. Hur som helst hade jag inte tackat nej till denna, trots att det är galet dyrt. Fasen vad billigt det är här i Kristianstad när man tänker efter... men här vill man ju inte bo ändå så ;).

Nej, nu ska jag drömma vidare och se på How I Met Your Mother.

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0