Alla Hjärtans Dag

God morgon!

Igår vart det Alla Hjärtans Dag, här är dagen nått så när i bilder :).

Efter frukosten på sängen & film hade ju John en liten surprise, till vilken jag skulle "klä mig varmt, oavsett hur det såg ut". Det blev en tripp till Lillö för att grilla korv <3.
(Sjukt goda korvar förövrigt, med paprika och vitlökssmak. PROVA!!)

Eftermiddagen spenderade jag hos mammi med chokladhjärtan och ett evigt pysslande med photoalbumet jag höll på att göra till John i smyg. Men, jag HANN klart :D.

Kvällen spenderades på Bar-B-Ko med en otroligt god middag:
Entrecote med massa tillbehör, följt av vitchoklad pannacotta med bär.

Senkvällen spenderades hemma, där jag hade förberett chokladfondue med frukt, samt den lilla överraskningen: Photoalbumet. Mycket mysig dag/kväll <3.
Apelsin, annanas och kiwi doppade vi i choklad (hittade inga jordgubbar!!)


Idag har jag dessutom lyxen att vara ledig (tack mitt bästaste jobb), så jag ska grejja lite med Tradera, sen blir det lite secondhand shopping + Willy's haha ;).


So long! /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0