Trevligt mail

God dag, gott folk!

Igår fick jag ett så trevligt mail av en läsare:
"Hej Barbara, vill bara säga att din blogg är fantastisk och att du verkligen är vacker. Tänkte höra med dig, vad gör du med dina kläder när du rensar? Tänkte om man kunde få några plagg eller alt.köpa! Dem är så jäkla snygga, och har själv inte råd med det dyraste då jag är student.. "

Det är så kul med sån här trevlig respons!

Förövrigt tänkte jag passa på att meddela att jag funderat på att börja rensa ut lite på tradera. Jag har nämligen sålt lite åt min mamma som tillhört min lillasyster och det har gått riktigt bra! Så ikväll ska jag hem till mamma för att fota lite gamla fodralklänningar mm, så håll utkik så hörs vi :).

So long! /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillart :)

2010-01-27 @ 17:24:50
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0