Sommartider är bra tider

God kväll!

Då vart jag nyss hemkommen från en sjukt skön kväll i Åhus. Efter jobbet blev det träning för fulla muggar (även fast vi bara var 4st, haha).

Vi mötte några 9 åringar som var sjukt grymma (eller är det vi som är dåliga? Hmm..). Kul hade vi iaf. Vi avslutade dessutom med ett kvällsdopp, där vi fick sällskap av Moa & Caroline :).

- Så skönt det är i havet nu, lovelovelove!


Imorgon:
- Powerwalk/alt. jogging
- Jobb 10-14
- Barnens Salonger m Danni & Helle 15.30
- Förfest + Banken

ÄLSKA SOMMAREN <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag hittade din blogg några dagar sedan, så jag vet inte vart i Sverige du befinner dig.



Men jag måste bara fråga, vad heter det här stället ni är på? Stranden alltså, vart ligger det och vad heter den?



Så fint att jag bara måste åka dit :)

2010-07-17 @ 16:00:08
Postat av: Babba

Svar till Anonym:



Vad kul att du hittat hit =).

Här befinner vi oss på Åhus stranden, täppet delen. Just denna delen med handbollsplanerna etc heter "nya stranden". Det är här Åhus Beachhandbolls festival äger rum :). Åhus är underbart på sommaren!



/B.

2010-07-18 @ 22:47:56
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0