Dagens fråga

Anonym om Balen...:

vem har sytt din klänning? Vad kostade den allt som allt med tyg och så? :) Väldigt vacker!


Svar:
Det var en bekant som sydde upp det till mig, Beatrice Söderberg heter hon. Hon hade nämligen sytt upp sin egen balklänning som jag tyckte var grymt vacker, så jag fågade henne om hon kunde tänka sig att sy upp även min balklänning :).

Totalt sett tror jag det hela landade på ca 4500kr. Bea tog dock absolut inget överpris, utan den största utgiften var faktiskt tyget. Vi använde oss av äkta sidenchifong till nederdelen, vilken gick på hela 5 meter i bredd(!) för att få ett så livfullt fall.

Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: elina

Hej Babba! Jag måste bara säga att du ser så himla bra ut! Därför har jag också en fråga...

Jag vet inte vad du väger, men jag vet att du äter normalt och INTE har någon ätstörning, utan är smal i dig själv. Jag väger iaf 47 o är 1,62, vilket ger BMI 18. Enligt mätningar är det ju undervikt, men jag känner mig bara tjock o ful. Har du något tips på hur jag kan bli mer nöjd med mig själv? Du ser alltid så fräsch o snygg ut, o du äter ju gott ändå! Borde jag börja med någon diet, så blir det kanske bättre om jag går ner lite i vikt? Jag tränar ca 5 dagar i veckan, o har hört att det ju är bäst att ha någon vilodag...

Du är fantastisk! Snälla ge mig något råd! Kramar

2010-05-17 @ 18:09:50
Postat av: sara

vart hittade du tyget till din balklänning? :)

2010-05-18 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0