Tjuvtitt

God morgon!

Klockan 6.30 anlände jag till Stockholm med nattbussen. Usch, inte många timmars sömn i streck. Jag föredrar tågluff-style ;) haha. Men men, tacka vet jag Stockholms centralstation som har dusch och uttag för plattång - nu är man fräsch igen! Ska äta lite frukost nu, sen bär det av mot Kungsholmen för lite ärenden:

- Kl 9.45 skall jag fika/träffa med en kanske framtida arbetsgivare?
- Kl 13.00 skall jag på möte med en agentur och visa upp mina bilder!

På tal om bilder, så kan ni få en liten tjuvtitt från fotograferingen med de gula läpparna. Har ej fått dem på datorn än, utan endast utskrivna:

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: elin

Hej babba!

Jag älskar din blogg och tycker du skriver jättebra och verkar vara en väldigt ambitös tjej. Men min fråga till dig är: på dina modellbilder är det ofta lite "konstiga" poser. Inte alls som top model, utan du typ kryper ihop med axlarna på en bild så har du armarna mellan benen precis som du håller i en yxa eller så.. varför? tycker du gör supercoola modellbilder, men vissa poser är ju jättekonstiga... eller? Tack för en bra blogg & lycka till i sthlm!

2010-05-20 @ 08:55:52
Postat av: Babba

Svar till Elin:



Hej och tack för komplimangerna :).



Haha, ja varför och varför. Oftast får jag inte själv bestämma hur jag ska agera framför kameran, utan har makeUp artisten eller fotografen ett visst tema planerat får jag ju hålla mig till det - därav de olika poseringarna i de olika plåtningarna. Vad gäller de senaste bilderna där jag gör s.k. "konstiga" poseringar, så är det mycket för att både jag, makeUp artisten och fotografen vill göra något nytt och "udda", för att utveckla våra portfolion. Då blir det att man leker loss lite - och tro mig, många poser blir myyyycket konstigare än så, haha! Men sen väljer ju fotografen ut vilka han tycker är bäst/coolast =).



Tack än en gång, hoppas det besvarade din fråga!



/B.

2010-05-20 @ 17:42:58
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0