Lediga dagar

God kväll!

Otroligt najs att va ledig två dagar i rad! Gårdagen spenderades med Helle i Malmö. Vi hade djupa diskussioner om allt och inget, några glas vin på det och vi avslutade sedan kvällen på lilla torg med nachos och rose (Ja, Helle skulle ju såklart envisas med en white russian). Riktigt trevligt!

Idag tog vi sovmorgon - allt för sällan att jag sover till 10.30(!). Sen blev det en sub på stan innan jag skulle bege mig till en fotografering ihop med Heidi och Stiff. Det ser ut att ha blivit grymma bilder! Jag är supernöjd, ytterligare en lyckad fotografering med ett bra team :).

Efter plåtningen tog jag mig en bit käk på BK (då passande, inte sant? Haha).


Nu sitter jag på tåget hem till min Johnnyboy som jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0