Vasuma inc - Keelback

Eftersom jag numera behöver solglasögon med styrka, så har jag inte längre använding av dessa snygga solisar från Vasuma inc. Någon som vill köpa?




Nypris: 1375kr
Märke: Vasuma inc
Modell: Keelback
Färg: Tortoise
Mitt pris: 750kr
Skick: Som nya, i originalfodral, inga defekter.
Övrigt: Riktigt snygga solglasögon som kombinerar en klassisk modell a'la RayBan Wayfarer med nutidens lite större solglasögonmode. Stort plus för den snygga färgen!

För frågor, önskan om fler bilder etc får ni gärna maila mig på [email protected], eller också lämna en kommentar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

True!! JA det gör jag, helst 34 va?

Ja det gör vi! klemklem

2010-05-26 @ 18:08:59
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0