Good feeling

God kväll!

Sitter och kollar igenom kalendern lite och inser att jag har så mycket kul framför mig. Torsdag till lördag ska jag jobba, vilket är skitkul! På fredag ska jag och John fira våra 27 månader ihop med att gå ut och äta, samt se den nya Wallstreet på bio :). Nästa vecka börjar vi med marknadsföring i skolan, dessutom ska jag till frisören och få bort utväxten (ÄNTLIGEN!) och om bara en månad kommer mina favorittjejer från Skåne och hälsar på (som jag saknar er!!) mm. Good feeling, helt enkelt!

Imorgon blir det dock skola, sen träning med några tjejer från klassen =).


Meeeen, först vill jag drömma mig tillbaka till Italien:





Nu: Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0