Idag & Igår

God kväll!

Idag hade vi "egna studier", vilket var alldeles utmärkt för vi hade en fältstudie att uträtta. Skoluppgiften är att vi ska analysera säljare och reflektera över hur väl de använder sig av olika försäljningstekniker vi lärt oss. Jag, Jompa och Christopher begav oss därför mot Nacka Forum för att provköra bilar, låtsas vilja köpa iPhone 4 (eller okej, jag låtsades inte SÅ mycket, för vill vill man ju men...) mm.

Riktigt rolig uppgift! Nu ska allt sammanställas med bara. Intressant hur vissa kan vara så dåliga på att sälja, men ändå jobba som säljare(!). Aja, synd om dem.



Igår hade vi för övrigt ost & vin "tjejkväll" hos Anna, för att sedan bege oss till ute compagniet och spybar. John & Christopher hamnade dock på Laroy, men trodde att de var på spybar haha. Värt att nämna är även att Christopher är tjejkvälls-pro, han vet precis vilka låtar vi går igång på - "Working 9 to 5" höhö..

Ska se fall Anna kan skicka över några bilder från kvällen!

/B

Kommentarer
Postat av: Helle

men babba, här tänkte jag "äntligen ett nytt inlägg" och så ger du mig noll bilder:( skärpning!

2010-09-16 @ 21:37:37
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0