Ge mig böckerna NU

God eftermiddag!

Första dagen tillbaks i skolan idag, kul! Det heta samtalsämnet i klassen är så klart vart alla ska praktisera. Ska bli så spännande att höra om allas praktikplatser sen!

Nu har jag iaf beställt kurslitteratur för 1000kr för de kommande veckorna. Jag ska läsa enda in på småtimmarna! LÄNGTAR tills böckerna kommit. Alla tre handlar om marknadsföring på ett eller annat sätt. En om projektledning i reklam och media (typ hur det går till på en PR-byrå), en om marknadsföring mellan företag (dvs. Business to Business) och slutligen en om marknadsföring i allmänhet (men på s-v-e-n-s-k-a, YES!).

Jag är SÅ pepp inför denna vårtermin som väntar!

/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh, jag vill med börja plugga!!!!

2011-01-18 @ 11:49:12
URL: http://lillevan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst e det kul att lägga pengar på kurslitteraturen ?!!

2011-01-18 @ 17:55:52
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0