Kompis-Loppis

Då var allting igång igen, nästan. I alla fall mina & Sophies dåliga vanor som jag nog förträngt under sommaren :P Jag får lite smått panik! Så fort vi får tid springer vi rundor på stan och köper mat, kakor, kläder, o ja gud vet allt! Jag får fnatt xD
Igår ingick vi en fin pakt: Inget mer shoppande/Äta ute, istället ska vi göra våra läxor på rasterna! 
...Det går inte =( -redan idag (BARA EN DAG EFTER) går vi o köper munkar + att sophie köpte en tröja xD 
Ja, ni får gärna skjuta oss!

För övrigt så kom jag, Emma & Sophie på en skitbra idé om vad man ska göra med alla sina gamla kläder man inte använder.. Vi ska minsann annordna en Kompis-loppis :D haha, det innebär att man byter kläder med varran xD hahahah., (bara för dte ska jag ta med mej mina fulaste kläder, vad sägs om ett limegrönt nätlinne?.. eller varför inte ett par leopard-leggings? ;) haha)

image15
Emma, Jag & Sophie va på nostalgia och åt kladdkaka ;) <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan ge mig leopardlegginsen om de nu är så fula :P

2007-09-10 @ 09:58:34
URL: http://alltsammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0