"Packa det sista"

iihhh, nu är dte bannemej inte långt kvar! för IMORGON (!) reser vi till SunnyBeach :D
- kommer bli oförglömligt!
Hur som helst så har jag o Helle varit och gjort massa "inför-sunnybeach-ärenden" idag :D
men vår fattiga lilla bank hade inga bulgariska pengar :( , så vi får helt enkelt växla hos forex på flygplatsen IMORGON!

Förövrigt har jag mest packat & packat, försöker utesluta vissa klädesplagg, annars kommer jag komma med en resväska lika stor som flyget självt! haha, galet svårt att avgöra vad man ska ha med sej respektiva inte dock :S
Aja, sen kom jag på att jag kommer sakna min lillplutt Danni :( -hon får helt enkelt packas ner i resväskan !

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0