Namnsdag

Idag har jag namnsdag - Barbara. Vad ska man med namnsdagar egentligen? har aldirg riktigt förstått det. Dessutom brukar alla glömma bort min namnsdag eftersom dem insträffar så tätt inpå min födelsedag, så då blir det bara födelsedagen sätts i fokus XD hahaha inte för att världen går under för det, men :P

Ska hem till pappa och käka pizza sen :) ska bli trevligt. Ska bli kul o se vad han lyckats klura ihop för present till mig, har ju inte varit o hämtat mina paketer än.. Hmmf :P

Men först måste jag plugga satan. Helvetes-vecka nu, IGEN. Det är fan likadant vaaarje vecka. och vad ska jag göra i helgen? gahh, måste ju ha nått o se framemot ^^

Förövrigt så är här ett litet utdrag från min klass i skolkatalogen: Jag, Sophie  & Joanna syns iaf :P, taget av Alec :D

image98

Kommentarer
Postat av: Helena

jag glömde inte din namnsdag!

2007-12-04 @ 16:46:23
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: sofia

Grattis babba!

2007-12-04 @ 16:58:07
URL: http://sofiiaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0