Halelulja life ...?

Jag saknar Desperate Housewives-kvällarna med Helle : ) , då vi satt bänkade framför tv:n tisdagar 21.00<3
På ett sätt ser jag nästan framemot sommarlovets slut (!), missförstå mig inte, jag älskar sommaren o allt som hör den till... Men nu när det ändå är sådant piss väder känns det inte som sommar.. Känns mest som, ja... Dessutom jobbar jag en massa, så jag kan inte säga att det känns som ett lov heller : /

När skolan börjar ska jag iaf ta tag i mitt liv! Jag har hamnat i en ond cirkel av ovanor nu :(
- tränar aldrig
- äter ute varje dag
- sover piss länge (gärna till 14.00 om ingen väcker mej)
- är uppe jättelänge och gör ingenting
- är internet beroende sm aldrig förr
- mobilnörd för första gången i hela mitt liv

>> IT'S A DAMN HALELULJA LIFE!

image2



Kommentarer
Postat av: Helle

Jag saknar också Desperate-kvällarna! Snart, Babba! :D<3

2007-08-01 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0