Barn åt Reinfeldt

Idag har jag för en gångs skull en skön dag, dock på skolans bekostning. Jag fick unna mej en ledig dag från skolan idag.. Dock inte helt utan anledning. Jag har faktiskt historiaprov imorrn och jobbar hela kvällen idag så jag var mer eller mindre "tvungen" att stanna hemma idag, för att studera lite historik. 

Aja, det har gått relativt bra, ställde klockan på 9 i morse, sen åt jag frukost och pluggade! Har nog inte pluggat så många timmar i stäck sedan högstadiet -wow. Nu sitter jag här och unnar mig lite kvalitetstid med datorn, efter en lång och skön dusch =) -Gud vad jag behövde denna lediga dag! haha, låter som om jag vatt på en veckas avkopplande semester så nöjd som jag är :P

hahah, kom att tänka på en sjukt rolig sak innan när jag läste om nazismen, det stod något i stil med "den modern som födde 4 barn åt Hitler fick bronsmedalj, den som födde 6 silvermedalj, och den som födde 8 elelr flera fick guldmedalj.." -Hur sjukt är inte det? meen det var inte dte som var dte roliga, utan det roliga var såklart      All3's kommentar xD "Ja Babba, det är bara till att sätta igång och föda barn åt Reinfeldt", så jag o sophie ska battla varran om vem som lyckas föda flest barn åt vår alldeles egna Reinfeldt xD hahahahahah, tänk så hade man infört sån medalj-utdelning igen xD

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0