Jag goes kines ?

Idag tog vi klassfoto i skolan, det var allt ett sant nöje. Vi var bara 16pers som tog kort :S massor med sjuklingar samt en alldeles för mogen Mimmi som tycker det är "töntigt" med klassfoto :S, aja, sån är min klass. Men trots att vi bara var 16pers kunde vi ändå inte komma överrens om en klasstext. Jag som trodde vi hade bestämt oss för "om NI får g, ska vi FAAN ska mvg", men nejnej, det var bara jag, sophie o radell som var för det :P
några andra (urdåliga) förslag var "hitta 16 fel" , "bössebacken if" , "A-torparna vs Östra göinge" -hur dåligt osm helst. Så det hela slutade med: "Var är kinesen?" (eftersom lille jackie var sjuk)

...MEEEEN alla kommer tro det är mej dem menar, efetrsom jag tydligen liknar en kines :@ Hahha, fick massa olika kineser som look-a-likes, förutom på den övre bilden där jag ficka Jessica Alba, Mischa Barton o Penelope Cruz :S.. men som sagt, mest av allt fick jag massa kineser xD
image52

Kommentarer
Postat av: Jessy

haha du liknar ingen kines !!

2007-10-12 @ 10:46:48
URL: http://chessdo.blogg.se
Postat av: jag gillar iaf all3

bössebacken if rockade väl ganska hårt?

2007-10-14 @ 08:48:51
Postat av: sofia

nej babba, nu får du ta tag i din blogg:) denna har ju stått i hundra år ;)

2007-10-16 @ 17:57:41
URL: http://sofiiaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0