Svart lack<3

Idag är det onsdag och heldag med Alec stod på schemat! meeen den lilla råttan har fått bihålsinflammation, så att det fick bli inställt. Däremot komemr Helle ikväll :) Hon ska hjälpa mej med engelskan ^^,

För övrigt så är jag i ett stort behov av shopping just nu, det är dte ända jag kan tänka på nu: MÅSTE ha ett par svarta lack pumps innan jag får fnatt! Orkar inte bry mig om att jag är lång längre, för jag ska bannemej ha ett par lack-pumps ;) haha. Fast det är ingen panik än, behöver dem nog inte förrän nästa helg, som kommer bli så jävla JÄÄ :D !! -På tal om helgen så säljer jag biljetter till lotus 17+ den 27e om nån vill ha.

Denna helgen blir tråkig. Ska i princip bara jobba :(... Funderar dock på att ta mej en sväng till nova på söndag och spana efter pumps, om jag hittar något trevligt sällskap :) -SÖNDAGAR ÄR UNDERSKATTADE !!!!

image55

Kommentarer
Postat av: alec

why me, why me? haha, men detta måste vi ta igen! typ nästa onsdag! - jaaaa!! vilken tur att Helle kommer iallafall, själv får man vara sällskapssjuk XD

2007-10-17 @ 16:23:11
Postat av: Hannah

Fina skor!

2007-10-17 @ 19:21:27
URL: http://hannahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0