Helgens uppdate

Bloggtorka till tusen (!)
Detta då jag bara jobbat som ett jävla djur heeela helgen, plus att mitt internet inte har fungerat som det borde -gaaah!

Jag har kommit fram till att jag blivit lite utav en arbetsnarkoman, har nu frivilligt erbjudigt mig till att jobba nu på fredag (då jag egentligen skulle varit ledig), göttiga pengar :) ...dessutom kommer ska väl alla lyckliga 18åringar ut och ha roligt, då kan man likväl jobba :P haha!

Igår hade jag en härlig dag.
1. Träning -ojoj vad jag biffade mej!
2. hade SPA med mej själv :D
3. Lagade ärtsoppa (!) med lillevän, mums! (sjukt underskattad maträtt)
4. Kollade på Clueless, en rolig film detdär!

...Tog igen hela helgen altiviteter ;) (typ, haha)

När jag kommer hem skall jag bjuda på bilder av gårdagens finfina soppa ;) + lite annat!
So long<3

Kommentarer
Postat av: Helena

haha jag trodde du hade gått o dött babba :D

2008-04-07 @ 17:24:07
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0