Livets ironi

Idag är jag väldigt nära ett nervöst sammanbrott, jag har samlat på mej för mkt skola.. och nu förväntas allt vara klart imorgon, dö på mej. Till råga på allt så ringde dem nyss från jobbet och undrade fall jag ville jobba ikväll :S -Livets ironi.

Men jag tror jag låter allt go with the flow, för nu ska jag ta ett bad. Sen kommer Helle och då ska vi se på desperate housewives, som har sässongspremiär & dubbelavsnitt ikväll, YÄY!

Geografiprov & MatteC-prov here I come...!
 21.00 för Engla igår <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gillade du Amandas nördglajjer? Kika i sådana fall här: fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/1208197795_nrd...for_everyo.html INTRESSERAD? :)

2008-04-15 @ 21:31:51
URL: http://FashionFadesStyleIs3ternal.blogg.se
Postat av: Mia

Usch, jag har också hur mycket som helst i skolan. Inte kul alls. Men vet du vad - det är mindre än 7 veckor kvar nu ;)

2008-04-16 @ 17:47:57
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0