Rörlig dag

God kväll! Idag har varit en händelserik och trevlig dag.

Dagen började med att jag fick ta hand om en måttligt bakis Bamse, som klagade på värmen och solen som stekte genom mitt fönster -palla klaga på våren ;) haha!

Senare begav jag, Angelica, Helle & Sophie oss in till staden i jakt på de perfekta 18 års presenterna till Emma & Jossan -gah vad bra det blev :D

På eftermiddagen jobbade jag & Alec med presenterna ;), sedan gick vi till house of bagels för att fira att Alec klarat uppkörningen :D -GRATTIS ÄLSKLING!<3
Det blev massa mat & fika i eftermiddags solen -I like.
image300

Efter det kalaset var det dags för genrep inför modevisnigen som är imorgon & på lördag -ska bli ritkigt kul :D. Ska gå väldigt varierade kläder -allt från nightwear till balklänning och burberry-outfit, yäy =)!
 - Alla som ska gå modevisningen :)

Nu håller jag på att dö av stress. Måste packa 894353895 saker inför visningen imorgon, plus att jag måste hinna fixa mina naglar (de ser ut som stryk efter en kväll på jobbet), sen måste jag även hinna klart med Emmas & Jossans present(!) OCH sist men inte minst borde även samhälls-uppgiften bli klar (som skulle varit inlämnad IGÅR!!)
-snacka om att ligga efter i sitt eget liv, gaah.

Kommentarer
Postat av: alec

UPPSKRIVNINGEN LILLA VÄN ;)

2008-04-24 @ 21:37:26
Postat av: Russian Gangster

Jamenvisst . Grattis Gumman Från Stekarna på DJursholm.....!



Babe Honey!

2010-05-24 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0