Stjärnigt & vippigt + Malmö i ett hörn

image271Godkväll! Måste bara ta och dela med mej av denna go'bit fårn asos.com
- Stjärnigt & vippigt, kan det bli bättre nu såhär till våren? Knappt.


Påtal om kläder och shopping så kan jag ju meddela att jag redan imorgon skall besöka Malmö, igen. Haha, jag borde nog flytta dit, eller också gifta mej med tåget.. för detta blir fanimej inte billigt i längden :P


Förövrigt så har jag varit och svettats ihop med Elin på friskvårdshuset -Step/mage stod på schemat, det va najs! Längesen jag överhuvudtaget pratade med Elin, så det blev lite utav en nostalgi-kväll med massor av snack efter passet ute i kylan ^^
I like!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha dessutom drar du ner mig i Malmö-beroendet känner jag :D

2008-04-01 @ 23:01:32
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: johanna

haha och det är du inte ensam om heller, kan jag meddela ;) vet inte huur många kommentarer jag fått :D MEN JAG GILLAR DET ;)
btw, så ÄLSKAR jag dina modellbilder, såå snygga! =)

2008-04-02 @ 00:56:52
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0