Panik

God morgon Paniken!
Jag har panik.


1. Nyår(!). Alla mina kompisar har planer utom jag. (Ja, ni läste rätt. Jag är kvarlämnad, jag och lillevän. Vi får köra lillevän-nyår...)

2. Samhällsprovet(!). I eftermiddag ska jag skriva årets flummigaste prov och jag fattar nada. Dessutom har jag feber -toppen!

3. Min klänning(!). Jag beställde en syndigt snygg klänning, som kom igår. Jag blev kär direkt. MEN! Såklart passar den mig inte(!), panik!!!! Vad gör jag?! Portot kostar äckligt mycket pengar, och jag äger endast äckligt LITE pengar.


Så vad ska jag nu ha på mig på Julfesten med Swedenmodels?

Tack & adjö, nu går jag och lägger mig i fosterställning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer den ifrån? Vilken storlek? Apsnygg!

2008-12-10 @ 15:41:24
Postat av: babba

Svar:



Den är från ASOS, i storlek 6.

Japp, snygg är bara förnamnet!

2008-12-10 @ 16:25:14
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad motsvarar det i svenska storlekar?

Tänkte att om du inte kan ha den och inte vill skicka tillbaks den, kanske du kan sälja den? ;)

2008-12-10 @ 17:36:19
Postat av: babba

Det motsvarar ungefär strl 32-34, men jag tror inte jag ska sälja den, för jag lämnade in den hos en sömmerska, så får hoppas att det ska gå bra ändå :) annars får jag återkomma ;).

2008-12-10 @ 19:22:12
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: natalie

Sjukt snygg klänning!

2008-12-10 @ 22:08:10
URL: http://chamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0