Toppen-lördag

Hallå gott folk!

Igår var det en toppen-lördag :D! Först jobb hos the Schmidt's, som förövrigt gav mig två julklappar (choklad -mums mums, och biobiljetter -yäy yäy, tackar så mycket!).

På kvällen bar det av till Malmö med Sanna för Sweden Models årliga julfest. GUUUD vad kul vi hade, helt sanslöst! Först jättegod mat, därefter lite vin och cider på det, sen dans (till sjukt bra house-musik) resten av kvällen. Dessutom var vi omringade av massor med härligt folk (och snyggingar!!!), samt papparazzi-Toghny xD. Toppenkväll!

Dock var hemvägen inte den lättaste xD. På något vis hamnade jag och Sanna ute på Örtofta(!) mitt i natten och biljettautomaten vägrade fungera. Men hem kom vi, trots storm och klackar på fötterna.


Idag har jag bara slappat med Sanna, dock har vi agerat barnvakt en del med. Nu ska jag snart påbörja mitt Julbak nr 2 för i år, arriveee!

(DOCK hade jag inget batteri i kameran igår, så jag har NOLL bilder -gaah!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0