Lågstadiet

God dag!


Det går för närvarande inte att ladda upp några bilder, så jag får återkomma med årets roligaste klass-inlägg (där jag tänker avslöja alla bravader jag fick ta del av, så som det sjukaste stället Radell haft sex på mm! hahahahhahah) ! Plus en hejdundrans massa bilder, såklart!

Däremot kan jag passa på att svara på en lite annorlunda fråga jag fått:
"Hur tyckte du det var att gå på lågstadiet? Hade du det kul?"

Svar: Jag kommer ihåg när jag började lågstadiet, då hade jag precis cyklat och ramlat omkull riktigt rejält, varav jag fick börja min första skoldag med halva ansiktet HELT förstört likt ett monster. Såklart tyckte alla barnen att var "konstig" (ung-jävlar!!! haha), så ingen ville va med mig :( , stackars lilla Babybabbs va?! ... Men så kom ödmjuka Emma fram och frågade fall jag ville leka med henne :) - Sedan dess har vi varit bästavänner, rätt sjukt, 12 års vännskap (!). Hur som helst så blev lågstadiet därmed en rolig tid, med massor av lek!

Ikväll blir det party igen! Återkommer med 3:3-update ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0