Studentkommitté-dag

God fredag!

Gårdagen tillbringades med Studentkommittén ute på Tranan i Sibbhult(!). Ja, hör och häpna. Men vad gör man inte för ett supergott julbord? ;).

Söderports studentkommitté (minus Joannis):


Och så ett härligt kollage från Julbordet:


Efter alla festligheter Tranan hade att erbjuda bar det av till Biljard (Ja, hör och häpna igen. Men vad gör man en torsdag med alkohol i kroppen?). Werner, Måns, Jesper och Henrik kände för att ställa upp på några härliga bilder till bloggen -Enjoy ;)!

Werner med Tranan-bröd som han skall bjuda familjen på:


Måns i sin finaste form:


Jesper brings that sexy back:


Och bäst av alla - Henke med sin cykel-style xD:


Sjukt lyckad kväll med mycket god mat (åt tills jag sprack!) - Tack Tranan!

Idag äbörjar förövrigt jullovet. Jag var och kollade på c4's julshow -WOW vad bra! Bilder på det kommer senare i ett eget inlägg ;).

Ikväll blir det nog Class, annars hemmakväll -får se. Adjö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag har läst din blogg jättelänge, gillar den verkligen!

jag undrar om du skulle kunna lägga ut bilderna på julavslutningen? jag går nämligen på C4 och glömde att ta bilder:(

god jul och gott nytt år!

2008-12-22 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0