Yiiha-day

God dag!

Imorse var det tydligen jordskalv(!), dock sov jag så sött i min säng att jag missade det. Mamma är fortfarande hysterisk och vill helst inte släppa ut mig. Även hennes vännina är lika hysterisk och är nu påväg hit med sin son i all rädsla. Kanske inte så konstigt med tanke på deras erfarenheter av jordbävningar. Själv har jag bara hört deras berättelser, och det är skrämmande. Men, vi i bor ju i Sverige - SKONA OSS!

Annars har dagen varit väldigt trevlig!
-MVG på spanska uppsatsen
-MVG på spanska provet
-MVG på svenska provet
...Yiiihaaa!

En annan yiiiha-sak är att jag har nya brills + att jag ska till frisören.


Imorgon har jag muntligt filosofi-prov, det ska bli lite skoj!
Arrive gott folk! /B

Kommentarer
Postat av: Joanna

DU BEHÖVER VÅRD BABBA! FILOSOFI ÄR INTE KUL, LIKSOM RESTEN AV SKOLAN. men grttis till alal fina betyg idag :) hihi <3<3

2008-12-16 @ 19:13:09
URL: http://joannis.blogg.se/
Postat av: lisa G (lajz0wh)

jag fattar ingenting, ett jävla tjat om den där JORDBÄVNINGEN, va det verkligen så illa alltså? :O

2008-12-16 @ 19:52:42
URL: http://lisang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0