framtidsplanen gick nyss i kras

Igår hade jag världens gräl med mamma, (inte allt för ovanligt i för sej) men igår handlade det inte om att "gå ut med hunden" som det till 99% av alla andra gånger gör!!! ..Utan nej, det handlade om att mina föräldrar på allvar tänker flytta till lund eller malmö(!).. När vet dem inte, men dem står uppskrivna på lägenheter i båda städerna nu. GAH! Inte för att jag gillar kristianstad, men jag har ju ändå min trygghet här. Min framtidsplan såg ut som så att JAG skulle vara den som flyttade hemifrån till nån ball stad och sen om jag ångrade mej så hade jag familjen här i hemtrakterna... men icke!

Jag sov på saken iaf, och vaknade upp på aningen bättre tankar än gårdagens :P Kom fram till att om vi skulle flytta innan jag hunnit ta studenten, så ska jag skaffa mej en etta här i stan, o sen så har jag föräldrarna (förhoppningsvis) i Lund, vilket är bra om jag sedan ska läsa vidare där :) -Då var det löst.

dessutom tyckte mamma synd om mej och köpte därför nya lakan till mig ^^, Så nu ska jag lämna mitt smockfulla skrivbord och krypa ner under duntäcket och se på TV och bara ta det lugnt<3

image184

Mitt samhällsvetenskapliga-skrivbord (höhö) Och mina nya lakan :) Sov gott!

Kommentarer
Postat av: alec

lämna oss inte!!!

2008-02-07 @ 17:19:01
Postat av: joanna

stanna :(

2008-02-07 @ 21:48:57
URL: http://joannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0