Lagbok & paraply

Fyfan för detta väder, regn & storm - det borde förbjudas! Jag har en hel rad med saker som borde förbjudas, kankse ska göra upp en egen liten lagbok som projektarbete? =)

1. Man borde förbjuda fisk och svamp i pannkakor
Vi hade hälsa & kost idag, och temat var pannkakor. "mums" tänkte jag, men ack så fel jag hade! Svamp o fisk o skit.. spy!

2. Två-timmars-lektioner borde veeerkligen också förbjudas
Jag dör varje tisdag eftermiddag när jag tvingas ha spanska två timmar i sträck...!

3. Slutligen borde man även förbjuda regn & storm, såklart!
vafan är det bra för? paraply och skit, gaah! jag vill ju ha sool<3

image216

Men här är jag med mitt ultimata huvud-paraply :D -Skönt att slippa hålla det själv ;D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, klockrent paraflax!

2008-02-26 @ 23:25:15
URL: http://malmbergholst.blogg.se
Postat av: Björn

Hejsan! Jag va ute och sökte på google efter huvud-paraply och då kom du upp och din bloggsida. Tänkte fråga ifall du visste vart man kunde köpa sådant du har eller liknande, hade varit kanon att ha på solsemestern till vintern. =) Tack på förhand/ Björn

2010-11-23 @ 23:04:34
Postat av: jennifer

hejsan! samma sak hände mig som Björn ovan. VAR har du köpt ditt? Jag vill så gärna köpa likadant till min pojkvän! / Jen!

2010-11-30 @ 20:22:41
URL: http://juennifer.com
Postat av: Amanda

Vart har du köpt dedär? Ballt som bara den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0