Min framtid är planerad!

Japp, så sant som skrivet. Idag var det utbildningsmässa på yllan som gällde. Då lyckades jag, Emma & Helle planera vår perfekta framtid ;)

1. Ta studenten.
2. åka utomlands och latja lite, haha. Nej men jobba på något roligt ställe mest för att överleva semestern.. kankse bartender? =)
3. Åka till det kalla Norge och jobba ihop massa pengar att spara...
4. Flytta upp till Göteborg i en fin lägenhet ^^ (som vi inreder med våra norge-pengar, haha)! Väl i Göteborg skall vi skaffa oss varsitt meningslöst extrajobb + plugga vidare till något vettigt på Göteborgs högskola ^^

WEEEIIII vad naaajs! (glömde nämna att vi även planerade in min kära lillevän i detta, vi tar alltså med oss Sophie med ..Vare sig hon vill eller ej ;) haha!)

image219

Vi 4 i en lägenhet i Göteborg <3 längtar!


Kommentarer
Postat av: Helena

haha jag längtar tills framtiden kommer :D

2008-02-28 @ 17:41:41
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0