Nya tag var det ja?

Hej gott folk! Jag är så jävla efter nu efter semestern... har noll skol-motivation :(, jag som hade kommit in i värsta plugghäst-humöret innan lovet!!! VAFAAAN!

Men, från och med måndag ska det bli ändring! Ny vecka, nya tag ;) ...dock börjar dessa "nya tag" med en ledighet haha :P, men jag måste! För på måndag ska jag på en fotografering i malmö, iih nervös :P kommer aldrig hitta den jävla fotostudion xD

Aja, på tal om fotografering så är det dags för en fotografering här i stan om 2-3 timmar -Nära & bra! Dock nervös, för jag är på så jävla dåligt humör xD hahaha

men vi får se hur det går =) Pusstjaaa

Kommentarer
Postat av: Helena

good luck bree :)

2008-02-29 @ 12:13:21
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Alec

haha den var bra "jag kan inte läsa". Jag kör på den nästa gång nån vill övertala mig att köpa en ointressant tidning ja;) Hur gick fotningen?

2008-02-29 @ 15:14:05
URL: http://alece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0