Pro-ana-sajter

Min ambitösa vecka rullar på! Även idag var i skolan en timme innan skolstart ;) Alla läxorna är nu gjorda, dock väntar min samhällsvetenskapliga undersökning fortfarande på att bli färdigskriven :P ..Ska jobba på dne lite nu innan jobbet! Hahha jag känner mej som en seriös forskare när jag skriver den xD!

Förövrigt är det faktiskt himla lärorikt. Var inne på en pro-ana-sajt igår för att samla inforamtion till min undersökning, jag d-o-g av häpnad! Visst har jag vetat att där finns sajter där anorektiker peppar varandra att gå ner i vikt, men detta var ju helt galet! Dem annordnade TÄVLINGAR om vem som kunde gå ner mest i vikt på en vecka... Deras ideal är bland andra Nicole Richie(!) och deras mål är att väga så lite som möjligt... Skrämmande! Dessutom tolkar dem alla kommentarerna fel. Skulle nån säga till dem att dem är äckligt smala skulle dem bara tro att man var avundsjuk(!) ..Det är så hemskt att jag inte vet vad.

Innan idag var Stefanie, Sophie, Emma, Helle, Jossan, Angelica och jag en lååång stund på Tea Pot och fikade fransk chokladkaka -syndigt gott!
image185

Kommentarer
Postat av: Helena

ja det var mys på tea pot, dock var inte jossan där dude ;)
oh vad jag längtar tills den 17e :D

2008-02-07 @ 18:32:31
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0