Kanin-hobby ?!

Det var bara jag och sophie som INTE gick språk-linjen, av dem som skulle predika om "vikten med att läsa språk" -missanpassade till max. Men shit vad kul vi hade, vissas utlägg var ju bara FÖR skrattretande.. varför nörd-förklara sej och skrämma bort de stackars ettorna? :S

"Språk är det bästa jag vet. på fritiden läser jag ett annat språk, utöver dem fem jag läser här på skolan. jag kollar på tysk TV o lyssnar på finsk radio. Ska man läsa språk måste man vara ambitös och fokuserad på alla läxor. Men självklart hinner man med fritid med. Jag tränar bland annat upp min kanin att skutta" -Ungefär så lät vissas liv. det är bara SÅ mkt inte mina intressen...

Själv kom jag med den briljanta idén att man inte behöver läsa språk-linjen för att få meritpoäng och lära sej språk. Nejnej, sh/sh + spanska & franska som individuella val is the shit. Kom på att jag nog kommer uppnå maximal meritpoäng (2,5) YÄY! screw språk-linjen, jag vägrar sluta som en språkoman med kanin-hobby :O

image163

Förövrigt undrar jag vafan bilddagboken vill denna gång? Att det inte bara kan fungera som det ska?! :@

Kommentarer
Postat av: alec

hahah fan vilken kaninhobby XD men om du trycker nårra ggr på bdb så kommer du in där för ja får upp den där skylten då och då:P

2008-01-21 @ 22:22:07
Postat av: ales

haha fan va ja kommenterar egentligen :P

2008-01-21 @ 22:23:06
Postat av: Helle i skolan =(

jag hatar det där "Hög belastning"-meddelandet! :@

2008-01-22 @ 09:01:58
Postat av: Ida

HAHA, jag vet precis vem du syftar på med kaninen, hon har häst och hund också. Det får man höra 35.000 gånger om dagen!

2008-01-22 @ 16:12:20
URL: http://confusi0n.blogg.se
Postat av: sofia

ja, jag börjar bli allvarligt irreterad på bilddagboken nu alltså!;)

2008-01-22 @ 18:12:07
URL: http://sofiiaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0