Min alldeles egna lillevän

Hej, idag styrs jag av kaffekoppen. Har inte sovit mer än tre timmar inatt, kan inte nån bara slänga ut min data från mitt rum?!

Hur som helst så har jag haft en rolig skoldag, som alltid. Rätt sjukt att man kan ha så kul i skolan, jag vill gå i skolan för alltid. Sophie höll sitt gympapass vilket var trevligt :) ..Dock stod jag o Tim längst fram och psykade henne med Chandler-dansen xD hahahha <3

Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan bege mej till skolan igen xD.. Babba goes öppet hus @ söderport xD hahaa, det är ett skämt. Jag & Sophie blev tillfårgade att prata om "vikten att läsa språk, såsom franska" inför ettorna... problemet är bara det att jag & sophie hatar franska :) -skrattretande xD

Förövrigt har jag precis skrivit klart svenska uppsatsen om mod, den ligger just nu och väntar i Evas mailbox :) -skönt. Senare ikväll blir det till att skriva om Ghandi...

image162 Jag & Lillevän <3

Kommentarer
Postat av: alec

haha jag kan kasta ut din data dååå ;)

2008-01-21 @ 18:56:46
Postat av: Helle

nr1 - HAHHAHA chandler-dansen vill jag se er göra xD
nr2 - jag botar mitt internetberoende genom att vara hos mamma ;) sorry dude!
nr3 - var min uppsats till någon hjälp överhuvudtaget? xD

2008-01-21 @ 19:01:01
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0