Nästa helg

Wooho, min psykologi-redovisning/inlämning om anorexia gick tydligen bättre än jag trodde! Däremot verkade hon tro att jag själv hade anorexia(?), aja kul för henne. Orkar snart inte bry mej mer om folk som tror det, har iaf slutat ta åt mej, typ. Synd bara att folk inte förstår att det sårar. Ska jag börja fråga folk om dem lider av fetma?

Förövrigt vill jag be er alla njuta av er ledighet, själv ska jag jobba. Fan vad ajg INTE vill jobba, så sjukt trött på det.. men men, får se framemot nästa helg istället :) -Tjejmiddag/fest @ Elinas cribb <3

(Ett litet kollage fårn tidigare middagar/fester med tjejerna i klassen :D)
image139

uppdatering om skolmaten: Den ÄR god. Fick idag potatisgratäng & kycklingfilé <3 -åt så jag sprack.

Kommentarer
Postat av: Helena

ah va fan, missade jag kyckling o potatisgratäng?! jäkla skit.

2008-01-11 @ 18:24:20
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0