På date med Helle xD

Idag bestämde jag & Helle oss för att ha en date ihop ;) haha, det blev en helmysig kväll med massor av ätbart!
- Tacos
- Marängswizz
- Godis
- Film
- Deep talk fram till klockan 5 på natten/morgonen (!?!!!)
Jag & Helle har nu pusslat ihop vars en drömkille ;) HAHAHAH!! Förövrigt kom vi fram till att vi nog ska starta vars en hemlig blogg där man kan blotta den mörka sidan av sitt liv och alla dess tankar & känslor... Ska bli spännande att se vad det blir av det :)


image159

Kommentarer
Postat av: Helle

jag saknar min drömkille :( och palla att du skrev blogg och la in bilder på bdbn när du kom hem! xD

2008-01-20 @ 12:46:50
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0