Arbets-narko-babba

Tjohej gott folk!

Igår hann jag med massor med saker, det gillas :). Först lagade jag korvstroganof & marrängswizz med Emma & Alec, sen blev det massa med skvaller på det!

Efter det var det dags för mig att träffa familjen jag ska vara barnflicka hos, guuud så söta barn! Har jag tur får jag dessutom börja hos dem redan på måndag(!), iih hoppas! Jag är helt säker på att jag kommer ha det väldigt roligt ihop med barnen - Babba goes nanny ;)!

Efter besöket hos dem träffade jag Elin & Unni, som var hos John och drack vin & åt ost (as always :P). Senare kollade vi på nothing hill - himla mysig kväll!

Idag var inte allt lika fint. Vaknade upp löjligt tidigt, dessutom har jag jobbat som en idiot i Ekestad hela dagen. Ikväll väntas det ännu mera jobb, Bar-b-ko here I come...

Några bilder lyckades jag dessuotm inte ta, för min kamera är sönder :(,
So long<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0