Hata är ett väldigt starkt ord

God dag gott folk :)!

Igår var jag lite överallt kändes det som. Sminkningen och fittingen började i Halmstad, sen åkte vi runt till alla möjliga fina miljöer och fotade. SHIT vad det är fint i Båstad (!), dit ska jag en varm sommardag och äta jordgubbar<3.

 
Sotade ögon blev dagens sminkning, sen fick vi en liten goodiebag med !

Fotografen: Jag tyckte du var väldigt mogen för din ålder, tills jag hörde ditt samtal..
Jag: hah, vadå?
Fotografen: De där med att du hatade den och den, typisk gymnasie-grej.

HAHAHHAA, kanske inte så konstigt med tanke på min reaktion i luren till Alec:
"VAAAA?! NEEEJ du SKÄMTAR?! jag HATAR henne!! ÅÅH jag vill SKRIKA!!"

-Det är kul med överdrifter, allt verkar mycket mer dramatiskt då :).

Kommentarer
Postat av: Peter Ljungkvist

Sminkningen och fittingen började i Halmstad,



Nu är du inte den första som använder det men nog tycker jag det blir lite roligt med sådan svengelska särskilt om man skulle ta det ur sitt sammanhang.



Kanske är du inte den enda som är lite gymnasial av sig :p

2008-06-17 @ 15:14:36
URL: http://www.plf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0