Hippie-dag

God kväll :)

Nu sitter jag på bussen hem. Världens omväg att ta sje hem med, minsann. Från Ystad till Lund, från Lund till Kristianstad (via buss!!!) -Det tar trettio år.

Och nu är jag så hungrig att jag snart käkar upp datorn. Men framme i kristianstad väntar Juicen, då jävlari ska vi äta tills vi dör!

Så här snygga var jag & Ida i vår sista hippie-outfit ^^
image378

Har haft det väldans trevligt idag. Ida var allt en rolig tjej, vi har filosoferat om mat hela dagen. Vår teori är att man inte alls dte blir tjock av mat, vi vägrar tro på det innan vi fått några bevis :). Så ät & va glá!


So long, gott folk<3


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker det är så jäkla skönt att det du visar mest i din blogg är dina modellbilder, sen allt du äter (L) du lär bli det bästa föredömet i modellvärlden!

2008-06-02 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0