färgglatt

Goddag!
Igår var jag ju som sagt i Malmö, det var trevligt. Det blev lagom mycket shopping och överdrivet mycket mat - I like. Dessutom fann vi en vacker balklänning till Helle, great :D! Här är mina färgglada vår-fynd:

image268

haha förresten så måste  jag ju berätta vad som hände när vi var inne på Zara i Malmö. Jo, då springer det fram en medelålders kvinna och stoppar mig för att berätta att hon kommer från Scandvision, som sysslar med reklamfilmsproduktion och bla bla... och sen så frågar hon om jag är intresserad av att stå med i deras "register" ? hmm, jag står där som ett frågetecken (vilket hon nog märkte), så hon räckte fram sitt visitkort och bad mig ringa henne i veckan, så skulle hon förklara mer då :P haha, jag fattar fortfarande ingenting(!), ska bli spännande att höra vad detta nu är :P

Kommentarer
Postat av: johanna

som man
hör på namnet måste det ju vara nått med reklam.. :P
kanske att du står med i deras register och så kan dom kontakta dig om dom vill ha med dig i en reklamfilm kanske :D

2008-03-29 @ 18:18:26
URL: http://kalaspuffad.blogg.se
Postat av: heheh

omg, vad fin väska.. LOVEEE

2008-04-01 @ 18:19:21
Postat av: Linda

Snygg kjol, köpt var?

2008-05-01 @ 15:07:53
Postat av: babba

tack:) Den är från monki i malmö !

2008-05-01 @ 15:49:57
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0