Happy day

Idag är jag sådär äckligt jävla skitglad!
- Vädret är underbart<3
- Är så jävla glad för Emmas skull<3
- Var och fikade med Lillevän & Juicen<3
- Ska snart träna med Emma<3
...Ja, allting är bara så jävla jää!

Igår hade jag dessutom min get-back-on-track-söndag,
som börjar bli lite utav en rutin för mig nu, haha :P
- träning med Emma (min nya träningskompis :D)
- skumbad med tända ljus och musik :D
- ansiktsmask
- singing bee med Juicen + glass i stora lass!

image237

Förövrigt så är jag så sjukt avundsjuk på mej själv för att jag har så bra kompisar! Det är dem som är nyckeln till lycka, helt seriöst :D ..förutom att de är bäst, så är dem ju så jävla snygga med! haha<3

..Nej, nu ska jag studera i en timme, sen blir det hårdträning ;D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, eva är ju galet het!

2008-03-10 @ 17:23:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Joanna

hell yeah, vi är så jävla snygga och du är så jävla snygg. fan vad vi alla är snygga, helt sjukt.

2008-03-10 @ 22:07:50
Postat av: Biffen!

Haha, verkligen happy day =) Det är såna här dagar man känner att man skulle haft dagbok så man hade kunnat skriva ner vilken jävla toppendag detta har varit :D Jag håller faktiskt också med om att vi alla är snygga, som det kan bli ;) Haha, på onsdag kör vi på igen BABBS! Jag känner mig redan som en biff, hur ska detta sluta??

2008-03-10 @ 22:11:30
Postat av: Elin

Inte? Nej men nu vet du ;) Dock kommer den inte finna länge har jag en känning för. Tröttnar fasen lika snabbt igen!! haha! Tack! Kram babe!

2008-03-11 @ 16:26:23
URL: http://elinlovijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0