Glädjemoln, jatack!

Ett stort glädjemoln vilar över mig, vad har jag gjort för att förtjäna denna lycka?!

Hur som helst så gillar jag det. Klockan är snart 2 på natten, men det gör mig inget. För jag har nu skolan under kontroll, plus att jag just städat mitt rum. Jag undrar dock fortfarande var all min energi kommer ifrån? Kanske är det en myt att sömn ska ge energi? ja, så måste det vara.

Förövrigt så har jag fått världens coolaste cykel :D! Finner inga ord, ni får se den på bild så snart jag vågar mig iväg på den istället. Nu ska jag läsa min bariga bok, tjohej<3!


Kommentarer
Postat av: alec

älskar detta glädjemoln :D ses ikväll stumpan !

2008-05-07 @ 09:06:31
URL: http://alece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0