Surprise!

God kväll!

Dagen:
-Skola
-Aerobic
-Pär Schmidt's optik
-Pizza m. John
...& snart kommer Helle för vår traditionella Desperate-tisdag :)!


Förövrigt har dagen bringat med sig två possitiva överraskningar:

1. John kom in med rosor till mig på jobbet(!), gud så glad jag blev!! <3


2. My från Tivoli kom på en väldigt bra lösning till mitt fredags-3:3-problem. Nämligen att jag kankse kan ta bilder för Tivoli-tidningen! Då jobbar jag i 1-2 timmar, sen kan ju även jag roa mig :). Nu återstår att se fall det går igenom med förstås, hoppas.
Isf ska jag deffinitivt utse kvällens bäst utklädda tjej respektive kille, yäy vad skoj!


På återseende, gott folk! /B.

Kommentarer
Postat av: Din mamma

hej, första gången jag är här inne, men måste fan bara säga att du är fan JÄTTELIK Eva longoria och de är en komplimang.. :)

2008-11-05 @ 20:50:45
URL: http://paauzs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0