Hello freedom

God söndag!

Vet ni? Jag fick nog av mitt arbets-narko-liv och sa därför upp mig på bar-b-ko igår (!). Det känns... overkligt, men sjukt befriande.

Anledningen till detta är att jag inte trivs där längre, jag går bara nedåt i min utveckling. Lägre lön, sämre bemötande, otacksamhet etc.. men droppen var ändå när jag igår upptäckte att jag fick MINDRE driks än alla andra :S, trots att det är jag som sliter häcken av mig. Jag har fått nog.
-Hello freedom!

Dagens planer är:
-Hjälpa mamma med tvätten
-Baka paj
-Åka iväg på picknick med Alec, Danni & John
-Bio: Patrik 1,5 med Sophie, Simon & John

Förövrigt funderar jag på att sälja min cykel... Hur mkt vågar man ta för en sån?


So long gott folk <3 /B.


Kommentarer
Postat av: Fridasu

Jag har ungefär en sådan cykel, första modellen som kom ut har jag. Hade du sålt den för nåt år sedan hade du nog kunna tagit en del. Men nu när alla har sådana...hmm svår fråga. :)

2008-10-22 @ 17:51:52
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: elin

åååååååh, vad fin!

2008-10-25 @ 14:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0