LP second hand

God morgon!

Måste bara börja med att påpeka att någon brytit sg in på Min blogg och ändrat Mitt förra inlägg. Varför? Detta är Min blogg, och Jag skriver vad Jag känner för. Lösenordet är nu ändrat iaf, så kan vi nu lämna skrivandet till Mig själv i Min egen blogg? -Tack.

Nåväl, gårdagen var en känslobomb som dock löste sig vid två på natten -varav jag är helt död idag och fick bli hemma från skolan. Ska jobba med Svenska C hemifrån som kompensation :), sen i efteriddag blir det jobb hos Pär Schmidt's optik i Åhus!

Det jag egentligen skulle tipsa er om var: http://lpsecondhand.blogg.se . Det är LP secondhands blogg, där jag ska gästblogga och göra deras "veckans LP-outfit" på fredag! Ska bli riktigt kul! Så titta in där vet jag :). 



So long mina vänner <3 /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0