tors(äckel)dag

God morgon!

Idag har jag sovmrgon till tolv typ, därefter har vi enbart självständiga lektioner. Men se här så ambitös jag är!

- Jag har frivilligt anmält mig att skriva spanska prov på min enda sovmorgon(!)
- Efter det består hela dagen av hårt samhällsarbetande med lillevän
- För att sedan gå och jobba på bar-b-ko...

ÄCKELDAG! Jag hatar torsdagar, tjohej /B. 

Jag saknar den bästa somaren ever!

Åååh, Paul Pots i HBG <3


Karkskrona med Helle hos Söto-gulle-Tim (som numera är en bitch, sad).


Allt badande i poolen med mina favorit-ungar <3


Lilleväns finfina 18års fest <3


Alla mysiga picknickar med min John <3


Alla goda mojito's på Cohibar <3


Alla mysiga vinkvällar på Modesto


ÅÅÅH, bästa tiderna någonsin! 
(Plus sunny beach och massa mer som jag inte har på Johns mac :P)

Nu ska ja göra göra mig iordning, so long! /B.

Kommentarer
Postat av: J

Nostalgi.. Världens bästa sommar!

2008-10-09 @ 09:04:56
URL: http://www.magner.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0